poniedziałek, 18 listopada, 2024
spot_img

Najlepszy stek na świecie i w Europie – triumf polskiej wołowiny na World Steak Challenge

spot_img

Wołowina pochodząca z polskich rodzinnych gospodarstw została doceniona na prestiżowej ceremonii World Steak Challenge 2024, gdzie firma ABP Poland zdobyła aż trzy międzynarodowe wyróżnienia oraz cztery złote medale. Podczas wydarzenia w Londynie, producent z Polski zdobył dwa najwyższe tytuły – The World Best Steak oraz Europe’s Best Steak, pokonując konkurencję z Australii, Urugwaju i Argentyny.

ABP Poland najbardziej utytułowanym polskim producentem

Międzynarodowy konkurs World Steak Challenge umożliwia krajom produkującym wołowinę na całym świecie rywalizację o prestiżowe nagrody branżowe. ABP Poland było najbardziej utytułowanym polskim producentem podczas rozdania nagród, a wynik ten potwierdza pozycję firmy wśród wiodących przetwórców wołowiny w UE. 

Ponadto ABP Poland otrzymało złote medale w kategoriach: 

  • Red + White Platinum Fillet Steak
  • Red + White Platinum Ribeye Steak
  • Wołowina Ribeye Steak
  • Red + White Platinum Sirloin Steak

Łącznie w World Steak Challenge 2024 Grupa ABP Food zdobyła 42 medale – w tym 11 złotych, co stanowi kolejne potwierdzenie wysokiej jakości oraz unikatowych procesów produkcyjnych wykorzystywanych przez firmę. 

Kevin Cahill, dyrektor zarządzający, ABP Irlandia i Polska, powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni, że zwyciężyliśmy w trzech międzynarodowych kategoriach oraz zdobyliśmy aż cztery  złote medale za naszą działalność w Polsce. To już drugi raz, kiedy zdobyliśmy nagrodę The World’s Best dla naszego polskiego produktu, co podkreśla wysoką jakość polskiej wołowiny. Od czterdziestu lat dążymy do doskonałości łącząc wiedzę i doświadczenie z innowacyjnością – tym samym konsekwentnie dostarczając najlepszą wołowinę naszym klientom. Wyróżnienia oraz medale zdobyte podczas World Steak Challenge 2024 podkreślają jakość i wysoki poziom produkcji, dzięki którym nasza wołowina jest serwowana w restauracjach wyróżnionych gwiazdkami Michelin na całym świecie. Nasze zespoły w całej Europie wykazały się ogromnym zaangażowaniem w ciągu ostatniego roku – to jest wyjątkowe uznanie dla ich sukcesu.” 

O World Steak Challenge

World Steak Challenge, który odbywa się już po raz dziesiąty, oferuje wiodącym producentom steków na całym świecie możliwość porównania swoich produktów z konkurencją oraz ma na celu podkreślenie korzyści płynących ze spożywania steków jako części zdrowej i zbilansowanej diety. 

Zwycięzcy konkursu wyłaniani są w oparciu o uzgodnione na szczeblu międzynarodowym kryteria przez ponad 60 niezależnych ekspertów – najlepszych szefów kuchni, rzeźników, pisarzy oraz bloggerów kulinarnych, naukowców oraz pracowników handlu. Produkty są oceniane zarówno w postaci surowej, jak i gotowe do spożycia po obróbce termicznej.

ABP Poland jest wiodącym producentem wołowiny w Europie

ABP Poland jest wiodącym producentem wołowiny w Europie. Firma ściśle współpracuje
z rodzinnymi, lokalnymi gospodarstwami z całej Polski, dbając wspólnie o wysokie standardy pracy i zapewniając wołowinę charakteryzującą się najwyższą jakością. Nasza wielokrotnie nagradzana wołowina spełnia wymagania nawet najbardziej wymagających klientów. Mięso charakteryzuje się bogatą marmurkowatością, która zapewnia wyśmienitą głębię smaku. 

ABP Poland angażuje się również na rzecz poprawy produktywności, rentowności
i zrównoważonego rozwoju polskich gospodarstw zajmujących się hodowlą bydła poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które wspierają dostawców bydła. 

ABP Poland posiada trzy zakłady przetwórstwa wołowiny: w Pniewach, Kłosowicach i Tykocinie
i zatrudnia ponad 800 pracowników. 

ABP jest jedną z wiodących prywatnych firm agrobiznesowych w Europie oraz największym przetwórcą wołowiny w Irlandii i Wielkiej Brytanii. Firma prowadzi również działalność związaną z odnawialnymi źródłami energii (Olleco), produkcją karmy dla zwierząt domowych (C&D) oraz produktów proteinowych. ABP zatrudnia ponad 14 000 pracowników i posiada ponad 50 zakładów produkcyjnych działających w dziewięciu krajach.

Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

spot_imgspot_img
Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x