Pierwsze w Polsce wydarzenie poświęcone marketingowi w branży rolnej. Konferencja marketingowa dla branży agro w jednym miejscu zgromadzi ekspertów i praktyków marketingu i public relations w branży. Strategia, case study z branży oraz SEO, reklama i promocja w social media oraz współpraca z influencerami – to niektóre z obszarów, które będą brane podczas nadchodzącej konferencji kierowanej do marketingu w branży rolnej AGROCON.
Mocna reprezentacja
– To, co było dla nas absolutnie kluczowe w procesie tworzenia agendy, to nacisk na wiedzą ekspercką oraz case study czyli żywa wiedza poparta praktyką – mówi organizatorka wydarzenia, Magdalena Urbaniak z agencji MaxTractor. W trakcie Agroconu wystąpi między innymi dobrze znana ekspertka ds. social media Monika Czaplicka czy wielokrotnie nagradzana za udane kampanie w branży rolnej Monika Leksowska z firmy Kramp. Goście będą mogli wysłuchać prezentacji dotyczących budowania marek i promocji na przestrzeni lat z uwzględnieniem najnowszych trendów, zmian w komunikacji wizerunkowej i marketingu w branży rolnej.
Konferencja dla agromarketingu
– Z jednej strony plan organizacji tego wydarzenia był od dawna w backlogu. Na pewno rosnąca potrzeba branży, głosy mówiące o potrzebie organizacji takiego eventu były dla nas motorem napędowym – dodaje Magda Urbaniak. Rosnące zainteresowanie pokazuje, że zapotrzebowanie jest. Nie tylko do zdobywania wiedzy od prelegentów, ale także do wymiany doświadczeń. Networking, to ten element, na który organizatorzy kładą duży nacisk, dlatego też przygotowali wyjątkową przestrzeń, w której w przerwie będzie można porozmawiać z innymi gośćmi konferencji. Co to dokładnie oznacza? Przekonamy się już 14 kwietnia 2023 we Wrocławiu na Tarczyński Arena.
Dodatkowo mamy coś dla Was! Z kodem dla czytelników aprofil10 zgarniecie zniżkę 10% na bilety. Szczegóły znajdziecie tu: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/agrocon2023