piątek, 22 listopada, 2024
spot_img

Podwozia hakowe JOSKIN Cargo-LIFT

spot_img

Podwozia hakowe do kontenerów Cargo-LIFT Firmy JOSKIN zaprojektowano tak, by maksymalnie ułatwić i przyspieszyć przewożenie różnego rodzaju materiałów, kontenerów i  narzędzi. Cargo-LIFT umożliwia uzyskiwanie maksymalnej wydajności transportu na polu i na drodze. Konstrukcyjna zasada tego rodzaju pojazdów opiera się na dobrze zaprojektowanym połączeniu solidnego haka do podnoszenia i szybkiego podwozia rolniczego. Zintegrowanie tych dwóch elementów pozwala uzyskać znacznie mniejszą wysokość załadunku, niż w przypadku samochodu ciężarowego. Daje to również większą stabilność i większą moc mniejszym kosztem. 

Dostosowany do różnych potrzeb

Podwozia hakowe Cargo-LIFT produkowane są w kilku modelach, w wersjach dwu- lub trzyosiowych, z siłą podnoszenia od 8 do 30 t. Dzięki temu Cargo-LIFT idealnie nadają się do transportu kontenerów lub narzędzi o długościach z przedziału: 3 – 7,45 m. Niezależnie też od modelu sprzęt Cargo-LIFT odznacza się zwartą i solidną konstrukcją. Zaletą jest także europejska homologacja tych maszyn. Pojazdy typu Cargo-LIFT wyposażono w przedni wysięgnik teleskopowy (oprócz modelu 8 t, gdzie jest on przegubowy), z przykręcanym hakiem ze stali nieodkształcalnej w celu uzyskania większego kąta nachylenia, a tym samym załadunku większej liczby kontenerów o różnych długościach. Dodajmy, że kontenery blokowane są za pomocą mocnych haków hydraulicznych działających od wewnątrz na zewnątrz. 

Dyszel i siła podnoszenia

Podwozia Cargo-LIFT mają bardzo wąski stały dyszel  zapewniający duży kąt skrętu i wyjątkową zwrotność. Dzięki temu podwozie Cargo-LIFT dobrze sprawdza się na polu i na  drodze. Dyszel wyposażono też w zawieszenie oleopneumatyczne (opcja w modelach 8, 12 i 14 t), które nie tylko zapewnia dużą elastyczność, ale też umożliwia zmianę nachylenia ramy. Efektem jest zwiększenie siły podnoszenia. W tym samym celu wszystkie modele od 18 t wzwyż,  standardowo wyposażone są w siłownik wspomagający wywrót, który ułatwia i przyspiesza załadunek kontenerów, co  zapewnia maksymalną wydajność pracy. 

Obsługa i sterowanie

Podwozie Cargo-LIFT jest bardzo łatwe w obsłudze, przy czym modele do 14 t są sterowane bezpośrednio z ciągnika (3 x dwukier.), a począwszy od 18 t mają pełne sterowanie elektrohydrauliczne ze sterownikiem w kabinie. Poza tym,  wszystkie tego rodzaju maszyny wyposażono w hydrauliczne zabezpieczenie każdego ruchu haka, tak aby uniknąć jakichkolwiek błędów podczas obsługi. Dzięki temu podwozia hakowe do kontenerów Cargo-LIFT Firmy JOSKIN to idealne narzędzia do najtrudniejszych nawet zadań. 

Twardy jak Cargo-LIFT

Żeby sprostać najcięższym warunkom pracy, JOSKIN idzie też o krok dalej, oferując modele trzyosiowe (22 t i 30 t), które  standardowo wyposażono w hydrauliczne zawieszenie osi, dwie osie skrętne wymuszające (pierwsza i ostatnia oś) i pełną elektrohydrauliczną obsługę układu za pomocą systemu Load-Sensing. Natomiast model T30 wyróżnia się jeszcze wąską ramą z kołami o średnicy 600 mm, co umożliwia przestrzeganie limitu szerokości 2,55 m wymaganego w niektórych dziedzinach działalności. Zaopatrzono go również w agregat hydrauliczny z pompą przemysłową.
Dodajmy też, że każdy model podwozi hakowych Cargo-LIFT można doposażyć w wiele opcji dostosowanych np. do wyspecjalizowanych potrzeb rolnictwa. 
 
Źródło i foto: materiały Firmy JOSKIN 

spot_imgspot_img
Robert Gorczyński
Robert Gorczyńskihttps://agroprofil.pl/
Działa na styku: instytucje, organizacje, problemy rolników. Zafascynowany etosem pracy rolnika, tradycjami i kulturą polskiej wsi.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x