niedziela, 24 listopada, 2024
spot_img

Amazone stawia na kolory zielony i pomarańczowy, aby podkreślić tożsamości marki

spot_img

W ramach strategii marki Amazone wprowadzono nową identyfikację wizualną dla działów „Technika komunalna” oraz „Technika uprawy międzyrzędowej”, które będą teraz korzystać z kombinacji kolorów zielonego i pomarańczowego. Okazją do premiery jest prezentacja nowego cennika. Premiera zaplanowana jest na grudzień 2024 roku.

Zielono-pomarańczowa kolorystyka Amazone

Celem tej zmiany jest ujednolicenie kolorystyki w różnych działach firmy, co pozwoli na harmonizację wszystkich linii produktów z dobrze znaną i chronioną kolorystyką działu techniki rolniczej Amazone. W ten sposób firma ma na celu wzmocnienie tożsamości korporacyjnej całej grupy.

Amazone z powodzeniem działa na rynku produktów techniki komunalnej od ponad 40 lat. Kosiarki zawieszane i samojezdne, dotychczas dostępne w kolorystyce zielono-beżowej, cieszą się uznaniem wśród samorządów i usługodawców, dzięki swojej wysokiej funkcjonalności i jakości. Oferują szeroki zakres zastosowań, od wertykulowania i koszenia po zbieranie liści, co czyni je wszechstronnymi maszynami użytkowanymi przez cały rok. Nowa zielono-pomarańczowa kolorystyka nie tylko wprowadza znaczną zmianę wizualną, ale także nadaje maszynom nowoczesny, dynamiczny wygląd.

Schmotzer Hacktechnik, część grupy Amazone od 2019 roku, dotychczas oferująca maszyny w kolorach niebieskim i pomarańczowym, również dostosuje swoją kolorystykę do typowych barw Amazone. Ta zmiana ma na celu podkreślenie przynależności marki Schmotzer do grupy Amazone oraz synergię różnych linii produktów rolniczych. Odświeżenie kolorystyki maszyn do uprawy międzyrzędowej ma pomóc w skuteczniejszym wprowadzeniu tych urządzeń na rynek, szczególnie w skali międzynarodowej.

W obu działach nastąpi faza przejściowa, w której technika komunalna oraz mechaniczne zwalczanie chwastów będą nadal prezentowane i sprzedawane w dotychczasowych kolorach. Nie wpłynie to na technologię ani funkcjonalność urządzeń, które pozostaną niezmienione. Ujednolicenie kolorystyki w całej ofercie produktów wysyła silny sygnał o innowacyjności Amazone i przyczyni się do dalszego wzmocnienia rozpoznawalności marki na rynku światowym.

spot_imgspot_img
Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x