Co znajdziesz w artykule?
1) Nowe modele Serii 3 (ciągniki mini o mocy 50 i 60KM)
MAŁE GABARYTY, DUŻE MOŻLIWOŚCI
Kiedy wydawałoby się, że mini ciągniki nie mogą być lepsze to Deutz-Fahr zaskakuje prezentując zmodernizowane modele Serii 3: 3050 oraz 3060. Maszyny zaprojektowano jako ciągniki w klasie mini z przeznaczeniem do prac sadowniczych. Ich zaletami są dobre własności jezdne i uciągowe, dzięki czemu mogą być wykorzystywane do różnego rodzaju prac pomocniczych w gospodarstwach rolniczych, prac komunalnych w miastach, prac na terenach zielonych, w sadach, ogrodach, winnicach, na pastwiskach i terenach zielonych. Niskie koszty eksploatacji i łatwa obsługa sprawiają, że Seria 3 jest także rekomendowana rolnikom – hobbystom. Nowe modele zapewniają:
- Prędkość maksymalna 30 km/h ECO
- Silnik Perkins Stage V, turbo, Common Rail
- Pasywny filtr DPF, mało czynności obsługowych
- Wydech poziomy po lewej stronie
- Zbiornik paliwa o pojemności 40 litrów
- Nowe reflektory, lepsza widoczność
- Nowe koło kierownicy i teleskopowa kolumna
- Lepszy kompresor i wydajność klimatyzacji
2) Nowe wersje silnikowe modeli Serii 6 z silnikami 4-cylindrowymi (120-140KM)
KOMFORT OBSŁUGI PONAD MIARĘ
Od siewu, uprawy i pielęgnacji po transport, żniwa i prace z ładowaczem czołowym – wszechstronność nowej Serii 6 potrafi zaskakiwać. Wspomniana seria to przede wszystkim doskonała zwrotność, znakomita wydajność i niezrównany komfort obsługi.
Silnik Deutz
W ofercie nadal widnieją Modele 6130-6130TTV oraz 6140-6140TTV z czterocylindrowym silnikiem Deutz o pojemności 3,6 litra, który spełnia wymogi norm emisji spalin Stage IV. Silnik wyposażony jest w elektronicznie sterowany układ wtryskowy Common Rail, wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym. Za oczyszczanie spalin odpowiada zewnętrzny, chłodzony układ recyrkulacji spalin EGR, system SCR z płynem AdBlue oraz pasywny filtr cząstek stałych DPF
Silnik FarMotion
Nowe Modele 6120-6120TTV i 6130-6130TTV dzięki wyposażeniu w 4-cylindrowy silnik FARMotion spełniają wymogi normy emisji spalin Stage IV. Małe gabaryty, minimalna
ilość czynności obsługowych i duża ekonomię eksploatacji to cechy nowej serii 6. Na etapie projektu zoptymalizowano pojemność skokową, wykorzystano wysoko-ciśnieniowy i elektronicznie sterowany układ wtryskowy Common Rail, do oczyszczania spalin posłużono się układem zewnętrznej, chłodzonej recyrkulacji spalin EGR oraz systemem selektywnej redukcji katalitycznej SCR z płynem AdBlue.
3) Nowy model 6145.4 Agroton
W noweJ serii 6 zobaczymy czterocylindrowe ciągniki z których każdy dostępny model jest w wersji z przekładnią TTV lub Powershift. Seria ta dedykowana jest dla klientów którzy oczekują klasy premium o najwyższych parametrach użytkowych.
Najowszy model wypełnia miejsce pomiędzy mniejszym 6140 oraz większym Agrotronem 6155.4. Łączy zalety większych ciągników Deutz-Fahr z silnikami 4-cylindrowymi z wszechstronnością i zwinnością mniejszych modeli.
Nowe kombinacje ogumienia, fabryczne przygotowanie do ładowacza czołowego, systemy rolnictwa precyzyjnego czy napęd zrobotyzowany RCshift, dają więcej możliwości dzięki czemu może być w pełni przygotowany do różnego rodzaju zadań. Agrotron to nie tylko moc wszechstronność i ekonomia eksploatacji ale i synonim jakości, który odznacza się wykorzystaniem najlepszej technologii stosowanej w ciągnikach rolniczych Made in Germany.
4) Nowa wersja limitowana modeli Serii 6 z silnikami 6-cylindrowymi (150-215KM)
Nazwa to nie przypadek, nowy model to prawdziwy wojownik. Wersja limitowana modeli Agrotron Serii 6 Warrior została wyposażona w silniki spełniające wymogi normy emisji spalin Tier 5 / Euro 5. Seria gwarantuję uzyskanie najlepszych parametrów użytkowych, najwyższej wydajności i jakości wykonywanych prac polowych przy tym zapewniając doskonałe własności trakcyjne w przejazdach transportowych po drogach publicznych.
Seria 6 w wersji z napędem Powershift i RCshift została wyposażona w przekładnię ZF TPT. Jest to skrzynia z 5 biegami oraz 6 półbiegami Powershift pod obciążeniem, która bez reduktora oferuje 30+15 a z reduktorem 54+27 przełożeń.
W modelach Powershift operator zmienia biegi dźwignią a półbiegi przyciskami. W Rcshifcie nie ma dźwigni zmiany biegów, przełożenia zmieniane są za pomocą joysticka. RCshift oferuje także tryb półautomatyczny (ciągnik sam zmienia półbiegi Powershift) oraz dwa tryby automatyczne (ciągnik zmienia sam biegi i półbiegi).
Modele Agrotron 6155-6215 TTV Warrior wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów ZF Eccom (6155TTV – 6185TTV) lub S-Matic (6205TTV i 6215TTV) w wersji standardowej lub HD – Heavy Duty, która doskonale sprawdza się w pracach polowych. Skrzynia posiada cztery przekładnie planetarne i pakiet hydrostatyczny. Tylko do 40% mocy przenoszona jest na koła poprzez hydrostat. ZF oferuje wysoką sprawność, zwłaszcza w prędkościach prac polowych. Układ napędowy oferuje możliwość pracy w trybach: manualnym, automatycznym i WOM. Tryby wybierane są przy użyciu przycisku na podłokietniku w kabinie ciągnika.