wtorek, 10 grudnia, 2024

Biedronka będzie sprzedawać mięso ze stref ASF!

spot_img

Nowy symbol informuje, że mięso wieprzowe​ pochodzi ze strefy III ASF, ale nie z gospodarstw, w których wykryto ASF.

Jak informuje sieć każde opakowanie świeżego mięsa w sprzedaży jest obowiązkowo oznaczane tak, aby możliwa była dokładna identyfikacja jego pochodzenia. Dzięki temu klienci mają pewność, że mięso zostało starannie przebadane podczas kontroli weterynaryjnej. Do tej pory jedynym symbolem dla mięsa, powszechnie rozpoznawanym przez klientów Biedronki, były litery PL WE (Wspólnota Europejska) z unikalnym numerem wpisanym w owal.

fot.Biedronka

Od przyszłego tygodnia klienci Biedronki będą mogli znaleźć mięso wieprzowe oznaczone nowym symbolem składającym się z liter PL IW z unikalnym numerem wpisanym w okrąg. Nowy kształt – koło zamiast owalu – to najłatwiejszy sposób na rozróżnienie tych dwóch symboli. Nowy symbol koła oznacza, że mięso wieprzowe​ pochodzi ze strefy III ASF, ale nie z gospodarstw, w których wykryto ASF. Mięso oznaczone okrągłymi znakami pochodzi od zwierząt, które zostały przebadane i oznaczone jako wolne od ASF, znajdując się pod stałym nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej. Nie ma różnic w jakości między mięsem wieprzowym oznaczonym którymkolwiek z tych znaków.

fot.Biedronka

„Dzięki naszym systemom jakości jesteśmy w stanie prześledzić dokładnie losy każdego kawałka świeżego mięsa, zanim trafiło na nasze półki. Ponadto ściśle współpracujemy z inspekcjami sanitarną oraz weterynaryjną z nadrzędnym celem dostarczania naszym klientom najlepszych jakościowo produktów, a także kompletu informacji niezbędnych klientom do podjęcia świadomych decyzji konsumenckich.” – zaznacza Tomasz Grzegorczyk, dyrektor działu kontroli jakości produktów świeżych i bezpieczeństwa żywności w sieci Biedronka.

Źródło: media.biedronka.pl

spot_imgspot_img
Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x