poniedziałek, 1 marca, 2021

[WIDEO] Nowości w ofercie ciągników Zetor!

-REKLAMA-
-REKLAMA-

Czeski producent traktorów Zetor „odświeżył” gamę ciągników. Zmiany dotyczą nie tylko designu, który nawiązuje linią maski do modelu Major, ale również wyposażenia i dostosowania silników do nowych norm emisji spalin.

O zmianach konstrukcyjnych, które producent z czeskiego Brna wprowadził w tym roku w ciągnikach Zetor mogliśmy się dowiedzieć na spotkaniu, które odbyło się 3 września w firmie Zetor Polska w Kaliszu. O nowym designie, wyposażeniu i o tym co zmieniło się pod maską mówił Wojciech Bachorz – Referent ds. sprzedaży w Zetor Polska.  

Nowy ciągnik Zetor Proxima

Na początku roku wprowadzono nową Proximę. Jest ona oferowana w wersji CL, GP i HS. Zmiany z zewnątrz widać m.in. po nowej masce nawiązującej do ciągników Zetor Major. Kolejna zmiana widoczna jest w kabinie, gdzie zastosowano nowy otwierany luk dachowy. Jest też wydajniejsza klimatyzacja. 4- cylindrowe silniki z firmy Zetor spełniają normę emisji spalin Stage IIIB z wykorzystaniem tylko pasywnego filtra cząstek stałych. Zmiany w ciągnikach Proxima są widoczne w układzie hamulcowym. Wszystkie koła są hamowane niezależnie. Poprzednia generacja miała wspomaganie hamowania poprzez załączanie przedniego napędu.

Zmodernizowany Zetor Crystal

Największym w ofercie ciągników Zetor jest Crystal HD 170. Pod jego maską pracuje zmodernizowany 6-cylindrowy silnik Deutz TCD6.1L6 spełniający normę emisji spalin Stage V i mocy 171 KM. Spaliny są oczyszczane z użyciem filtra cząstek stałych DPF i płynu AdBlue. W ciągniku zmodernizowano dach i przestylizowano kabinę. Producent zwiększył wydajność układu klimatyzacji. Jest m.in. nowa sprężarka i układ nawiewu. Kabina zyskała zupełnie nowy otwierany luk dachowy. Ułatwi on z pewnością pracę z ładowaczem czołowym. Pracę po zmroku ułatwi nowe oświetlenie standardowe z reflektorami LED.

Na konstrukcji TYM

Najmniejszy w ofercie to ciągnik kosiarkowy Zetor Primo HT 20. Pod jego maską pracuje silnik Yanmar o mocy 19 KM. W układzie przeniesienia napędu pracuje hydrostatyczna przekładnia z dwoma zakresami. Pojazd może się poruszać z prędkością do 13,3 km/h. W standardzie jest międzyosiowa kosiarka o szerokości 54 cali czy ok. 137 cm. Centralny WOM pracuje z prędkością 2500 obr./min, a tylny z prędkością 540 obr./min. Udźwig tylnego TUZ producent określa na 499 kg.

Na temat wszystkich nowości w ciągnikach Zetor będzie można przeczytać w październikowym numerze Agro Profil! ZAPRENUMERUJ już dziś, żeby nie przegapić!

-REKLAMA-
Avatar
Redakcja
Przygotowujemy dla Was zawsze najświeższe wiadomości z branży rolniczej. Newsy, wydarzenia, relacje, opinie. Widziałeś coś ważnego? Chcesz się z nami czymś podzielić? Napisz na adres redakcja@agroprofil.pl

Napisz komentarz

Dodaj odpowiedź

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Podobne artykuły

Rynek wołowiny. Ceny najwyższe od kilku lat

Ceny w skupach utrzymują się na stabilnym poziomie lub symbolicznie wzrastają. Jest to zasługa ożywionego eksportu, niższej podaży bydła  i pojawienia się kolejnych rynków zbytu...

Nowe funkcje Operations Center

John Deere Operations Center zyskało nowy wygląd, charakter i nawigację, które sprawiają, że sama platforma jest łatwiejsza w obsłudze, a użytkownik ma poczucie większej spójności z najnowszą wersją...

Ile jest wart ciągnik John Deere po 5 latach?

Początek roku w sprzedaży nowych ciągników wygląda optymistycznie. Co skłania rolników do zakupów ciągników John Deere? Nowa maszyna – inwestycja na lata Początek roku w sprzedaży...

Śledź nas

21,218FaniLubię to
395ObserwującyObserwuj
6,310SubskrybującySubskrybuj

Ostatnie artykuły