środa, 22 stycznia, 2025

Nowe logo ARiMR. Ile kosztowało? Znamy cenę!

spot_img

Na początku stycznia 2025 roku Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) zaprezentowała swoje nowe logo. Decyzja o zmianie wywołała duże zainteresowanie, zwłaszcza w kontekście kosztów całego przedsięwzięcia. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu bliżej.

Dlaczego ARiMR zmieniło logo?

Zmiana identyfikacji wizualnej to element obchodów 30-lecia działalności Agencji. Jak wyjaśnia ARiMR, nowe logo ma odzwierciedlać nowoczesny charakter instytucji oraz jej ewolucję. Przemiana ta jest również odpowiedzią na potrzeby cyfryzacji oraz rozwoju technologii. W czasach, gdy komunikacja odbywa się w dużej mierze za pośrednictwem mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych, ważne jest, aby marka była czytelna i łatwo rozpoznawalna.

„Nowe logo jest prostsze i bardziej funkcjonalne, co pozwala na lepszą komunikację z użytkownikami nowoczesnych technologii oraz beneficjentami Agencji” – tłumaczy przedstawiciel ARiMR.

Dodatkowym kontekstem dla zmiany logo jest fakt, że Polska objęła prezydencję w Radzie Unii Europejskiej. ARiMR, będąca największą tego typu agencją w Europie, przygotowuje się do goszczenia licznych delegacji, w tym prezesów i dyrektorów rolniczych agencji płatniczych.

Co symbolizuje nowe logo?

Nowa identyfikacja wizualna łączy w sobie elementy związane z naturą, rolnictwem i odnową. Dominujący zielony kolor symbolizuje harmonię z przyrodą, a sygnatura graficzna przedstawia półokrąg nawiązujący do wschodzącego słońca oraz poziome linie, które kojarzą się z polami, łąkami i wodą.

Ile kosztowało nowe logo?

Wprowadzenie nowego logo, opracowanie księgi znaku oraz przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak kalendarze, zaproszenia czy rollupy, kosztowało 71,5 tys. zł netto.

Kwota ta obejmuje nie tylko projekt samego znaku, ale również kompleksowe dostosowanie wizualizacji Agencji do współczesnych standardów.

Czy to dużo?

Opinie na temat kosztów zmiany logo są podzielone. Z jednej strony jest to znacząca suma, z drugiej jednak należy pamiętać, że identyfikacja wizualna jest kluczowym elementem komunikacji każdej instytucji, zwłaszcza na arenie międzynarodowej.

Jak oceniacie nowe logo ARiMR? Czy inwestycja była tego warta? Dajcie znać w komentarzach!

SPRAWDŹ TAKŻE: Agroturystyka dofinansowanie 2025 – jak uzyskać wsparcie? Kluczowe informacje

spot_imgspot_img
Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x