Poznaliśmy finalistów Pojedynku Smaku, starcia kulinarnych influencerów o laur najlepszej regionalnej potrawy. Pojedynki oceniali internauci, głosując on-line. Zwycięzca Pojedynku Smaku, organizowanego przez Duda Nasze Polskie zostanie wybrany 17 marca przez ambasadorkę konkursu Ewę Wachowicz.
Czwórka finalistów to influencerzy prowadzący kanały w social mediach: Issabelall – kuchnia wielkopolska, Tysia Gotuje – kuchnia podhalańska, Jedz Pysznie – kuchnia Mazowiecka, Facet w kuchni przy kieliszku – kuchnia żywiecka.
Celem akcji jest promocja polskiej kuchni regionalnej i pokazanie, że do przygotowania lokalnych potraw nie potrzeba wyszukanych produktów czy nadzwyczajnych umiejętności kulinarnych. Na dedykowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl dostępne są inspirujące przepisy autorstwa gotujących influencerów wraz z radami jak je przygotować. Kulinarne popisy można obserwować na: Instagramie: www.instagram.com/duda_naszepolskie oraz na fanpage’u www.facebook.com/DudaNaszePolskie. Twórcy dań udowadniają, że polskie wędliny mogą pełnić główną rolę w daniu, a nie być wyłącznie dodatkiem do kanapek – ogranicza nas tylko wyobraźnia.
– Pomysły uczestników Pojedynku Smaku na polskie dania są zaskakujące. Uważam,
że zestawienie ze sobą regionów wraz z ich smakami jest świetnym pomysłem. Za każdym razem
z zaciekawieniem oglądałam kolejne bitwy, które otwierają oczy na kreatywność kulinarną. Inspirujmy się tym! – mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.
Dotychczas influencerzy przygotowali między innymi aromatyczny chleb na drożdżach nadziewany kiełbasą żywiecką, roladę śląską z krakowską suchą, a także żywieckie roladki na maśle z dodatkiem kabanosów wieprzowych. Każda para tworzyła dania w oparciu o ten sam produkt marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime i tradycyjne.
– Cała kampania jest strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej inspirujemy konsumentów i budujemy z nimi relacje w przestrzeni wirtualnej. Interaktywna akcja Pojedynek Smaku przebiega zgodnie z założeniami. Formuła konkursu opiera się na rywalizacji z przymrużeniem oka, co sprawia, że dobrze bawią się zarówno influencerzy jak i ich obserwatorzy, głosujący na swoich faworytów. Aktualnie zbliżamy się do 1 000 000 pełnych obejrzeń publikowanych spotów, a sama strona odnotowała ponad 50 000 wejść. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych liczb – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.
Już 17 marca ambasadorka akcji – Ewa Wachowicz, wybierze zwycięzcę ostatecznego starcia Pojedynku Smaku.