Giro d’Italia jest niezwykle prestiżowym wyścigiem kolarskim z bardzo bogatą tradycją, bowiem przed nami jego 105 odsłona. Marka New Holland Agriculture, ogłosiła że zostanie oficjalnym sponsorem tego wydarzenia.
Jesteśmy bardzo podekscytowani naszą rolą sponsora. Marka New Holland znana jest ze swojej rozległej sieci dealerskiej i bliskich relacji z Klientami, a dzięki tej współpracy, podczas trzech tygodni trwania wyścigu Giro d’Italia, będziemy razem z wieloma fanami i społecznościami wiejskimi, które z pasją będą śledzić tą rywalizację. Dołączymy do nich na drogach całego kraju, wspierając razem najlepszych kolarzy na świecie, przemierzających trasę tego wyścigu – oświadczył Sean Lennon, Vice President Europe New Holland Ag.
Czytaj również: Nowa linia kompaktowych ładowarek Doosan
Sponsorowanie Giro d’Italia doskonale wpisuje się w tradycję marki New Holland – dodał Carlo Lambro, New Holland Brand President – Co bardzo ważne, wyścig ten podziela wartości marki takie jak siła, innowacyjność, determinacja, pasja i zrównoważony rozwój, które leżą u podstaw wszystkiego, co robimy. Dzięki współpracy z tym wydarzeniem sportowym, które ma tak wielu fanów na całym świecie, marka New Holland osiągnie ogromną rozpoznawalność dzięki innowacjom, zaawansowanej technologii i wydajności, które oferuje Klientom.
Warto zaznaczyć że w okresie poprzedzającym Giro d’Italia marka New Holland zaangażuje swoich Klientów, Dealerów i Pracowników w program obfitujący w inicjatywy i działania komunikacyjne związane z tą popularną imprezą sportową.