W corocznym badaniu wizerunku Niemieckie Towarzystwo Rolnicze (DLG) określa stopień znajomości i wizerunek najważniejszych marek sektora rolniczego w Niemczech. W tym rankingu firma Amazone uplasowała się ponownie na czwartym. Z łączną liczbą 50,8 punktów firma utrzymuje pozycję najlepszej średniej wielkości firmy wśród producentów maszyn rolniczych. Pełne zestawienie przedstawiamy w tabeli.
Wspomnijmy tylko, że w ostatnim badaniu wzięło udział 664 kierowników gospodarstw rolnych. Obliczany na tej podstawie indeks marki składa się w równych częściach z rozpoznawalności marki, wykorzystania marki, preferencji i satysfakcji z marki oraz wizerunku marki.
Kierownictwo firmy Amazone nie kryje radości z tego wspaniałego sukcesu: „To ponownie wielki sukces dla naszego całego zespołu. Chcielibyśmy podziękować wszystkim rolnikom, przedsiębiorcom i naszym partnerom handlowym za uznanie i zaufanie, jakim nas obdarzyli. Dobry wynik wizerunkowy jest dla nas dodatkowym bodźcem do ciągłego doskonalenia naszych produktów, usług i doradztwa. Dlatego też będziemy intensywnie kontynuować naszą współpracę z klientami, aby móc konsekwentnie i z odpowiednim wyprzedzeniem wychodzić naprzeciw ich życzeniom i oczekiwaniom”.