Co znajdziesz w artykule?
Balkrishna Industries Ltd (BKT), znany producent opon terenowych, mianował Anette Sklarz Justice na nowego szefa marketingu w BKT USA. Firma chce bardziej zaistnieć na amerykańskim rynku.
Nowa wizja marketingowa BKT USA
Anette Sklarz Justice wnosi do zespołu ponad pięcioletnie doświadczenie w marketingu, głównie w branży HVAC. W nowej roli pokieruje działem marketingu i komunikacji w amerykańskiej filii BKT, koncentrując się na strategii wzrostu marki oraz dostosowaniu planów komunikacyjnych do specyfiki rynku USA.
Dzięki tej zmianie firma planuje nie tylko wzmocnić swoje przywództwo na rynku, ale także zbudować silniejszą i bardziej rozpoznawalną obecność marki BKT. Nowe podejście marketingowe ma na celu poszerzenie grupy docelowej oraz dotarcie do rolników i innych graczy rynkowych poprzez wartościowe treści i inicjatywy.
Co to oznacza dla rolników?
Rolnicy korzystający z opon BKT mogą oczekiwać jeszcze lepszej komunikacji z firmą oraz dostępu do nowych informacji o produktach. Nowa strategia marketingowa zakłada zwiększoną obecność marki na targach branżowych, w mediach oraz poprzez bezpośrednie relacje z klientami.
„Cieszę się, że mogę dołączyć do świetnego zespołu BKT i przyczynić się do rozwoju firmy, która patrzy w przyszłość, nie tracąc z oczu tradycyjnych wartości. Moim głównym celem jest budowanie długoterminowych relacji z klientami, dziennikarzami i lokalnymi partnerami oraz wspieranie zespołu w eksplorowaniu nowych możliwości wzrostu” – mówi Anette Sklarz Justice.
Nowa jakość komunikacji i wsparcia dla rolnictwa
Anette Sklarz Justice będzie odpowiadać za zarządzanie relacjami z mediami, wsparcie organizacji wydarzeń branżowych oraz zwiększenie świadomości marki. Jej zadaniem będzie także identyfikacja najskuteczniejszych kanałów komunikacji, które pozwolą podkreślić innowacyjność, niezawodność i wysoką jakość produktów BKT.
W nowej roli Anette będzie współpracować z Lucią Salmaso, Dyrektor Marketingu Grupy BKT, co dodatkowo wzmocni globalną strategię firmy.
Dzięki tym zmianom rolnicy w USA mogą oczekiwać lepszego dostępu do informacji o produktach BKT oraz bardziej dopasowanych rozwiązań dla swojego gospodarstwa.
źródło: mat. prasowy