sobota, 27 lipca, 2024
spot_img

„Przepraszamy awaria dystrybutora” – taktyka Orlenu na kryzys paliwowy?

spot_img

26 września biuro prasowe Grupy Orlen zapewniło, że nie wprowadzi limitów na zakup paliwa ani nagłych podwyżek cen na swoich stacjach. Jednak w sieci pojawiły się zdjęcia zaklejonych dystrybutorów paliwa, sugerujące problemy techniczne. Co więcej, na koncie tygodnia “NIE” opublikowano zdjęcie instrukcji, którą miały otrzymać stacje Orlen w przypadku braku dostępu do paliwa.

„Przepraszamy awaria dystrybutora” – taktyka Orlenu na kryzys paliwowy?

Wyciekł mail z instrukcją od Orlenu

Na podstawie fragmentu maila, który został opublikowany, dowiadujemy się, że od 6 września firma Orlen sugeruje, że w przypadku tymczasowego braku dostępu do paliwa na stacji, dystrybutory powinny być oznaczone zgodnie z następującymi standardami: w przypadku braku jednego rodzaju paliwa, należy umieścić naklejkę informującą o awarii pompy. Jeśli natomiast brakuje wszystkich rodzajów paliwa, pracownicy zostają zobowiązani do zgłoszenia awarii dystrybutora.

Redakcja Business Insidera bezpośrednio zapytała Orlen o autentyczność tego maila, który pojawił się w mediach społecznościowych. Koncern potwierdził, że takie instrukcje zostały wysłane do pracowników stacji.

„Załączony mail pochodzi z początku września i wynikał wyłącznie z rekordowego popytu, który obserwowaliśmy w związku z końcem letniej promocji. W tym czasie na niektórych stacjach wystąpił przejściowy (do 2-3 godzin) brak wybranych rodzajów paliw. W odpowiedzi na to firma wzmocniła logistykę, co pozwoliło szybko unormować sytuację” – poinformowało biuro prasowe Orlenu.

Orlen nie chce powiedzieć wprost o przerwach w dostawach?

Według doniesień Onetu, w regionie już pojawiły się stacje paliw, które zamieściły informacje o „awariach pompy”. Mieszkaniec pobliskiej wioski, Piotr, relacjonuje, że w czwartek wieczorem na stacji Orlenu na Rynku w Czarnym Dunajcu brakowało diesla.

“Nie było diesla. Ten wrócił w piątek rano. Myślałem, że to faktycznie była awaria pompy. Teraz czytam, że Orlen w ten sposób okłamuje swoich klientów, by nie powiedzieć im wprost, że ma przerwy w dostawach.”

Spodziewaliście się, że w końcu dojdzie do takiej sytuacji?

źródło: onet.pl;rp.pl

Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x