Co znajdziesz w artykule?
John Deere wprowadza nowe funkcje w Go Operations Center, które mają na celu usprawnienie zarządzania maszynami rolniczymi, optymalizację procesów oraz poprawę decyzji opartych na danych. Nowe rozwiązania pozwalają na szybki import granic, efektywne planowanie w oparciu o historyczne dane i łatwe użytkowanie w jednym widoku.
Go Operations Center oferuje szeroki wachlarz funkcji, które pomagają oszczędzać czas i lepiej zarządzać maszynami. Użytkownicy mogą utworzyć bezpłatne konto, pobrać aplikację i skorzystać z pomocy dealera w konfiguracji, aby w pełni wykorzystać możliwości tego narzędzia. Aplikacja i strona internetowa umożliwiają lepsze zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym, co przekłada się na wymierne korzyści dla rolników.
John Deere Operations Center przechodzi zmiany
Z okazji 10-lecia jednej z flagowych usług, John Deere udoskonala swoją ofertę. Oprogramowanie, które rozpoczęło swoją działalność jako MyJohnDeere Operations Center, ewoluowało w jedno z czołowych rozwiązań rolnictwa precyzyjnego, łącząc funkcjonalność, innowację i wygodę.
W ostatnich miesiącach dodano wiele nowych funkcji do Operations Center, w tym aktualizację bazy danych produktów. Do tej bazy dodano ponad 260 producentów oraz ponad 4000 produktów, co zwiększa możliwości konfiguracji własnej bazy danych zawierającej nawozy, środki ochrony roślin i odmiany wykorzystywane w gospodarstwie.
Łatwiejszy import granic i efektywniejsze planowanie
Dzięki nowym funkcjom, import granic będzie jeszcze łatwiejszy. Nowy przycisk pozwala na importowanie pliku w formacie shape, a jeśli system go nie rozpozna, automatycznie przetworzy plik na odpowiedni format. Granice będą widoczne w karcie „Pola”.
Planowanie w oparciu o historyczne dane pogodowe i prognozy pozwala unikać błędnych decyzji. Sumy opadów zostały dodane do listy pól na portalu i w aplikacji mobilnej, a karta „Pogoda” pokazuje warunki w bieżącej lokalizacji oraz pola, na których spadło najwięcej deszczu. Dostępne są informacje o aktualnych warunkach, ostatnich opadach oraz prognozach.
Łatwiejsze użytkowanie w jednym widoku
Zakładka „Analiza” w aplikacji mobilnej została zaktualizowana, aby zapewnić zgodność z narzędziem „Analizator” w wersji przeglądarkowej. Wszystkie dane są dostępne w jednym widoku, który można przewijać w poziomie. Dodano zakładki „Sprzęt” i „Operator” w celu analizy danych dla każdej maszyny i każdego operatora. Zakładka „Analiza” wymaga aktywnego połączenia internetowego, aby wyświetlać dane, które pomagają zwiększyć dokładność i wydajność bez wykorzystania pamięci urządzeń.
Nowy domyślny widok naprowadzania
Nowe wskaźniki pomagają zrozumieć wykorzystanie systemów naprowadzania, w tym dokładność oraz tryb korekcji odbiornika StarFire. Wskaźniki te znajdują się w nowym widoku domyślnym w Machine Analyzer — Naprowadzanie, razem z danymi na temat wykorzystania różnych trybów AutoTrac™.
Lepsze zarządzanie flotą maszyn
Nowe funkcje w Operations Center poprawiają zarządzanie flotą maszyn, co przekłada się na lepszą organizację pracy i zarządzanie kosztami. Szacunkowy pozostały czas do ukończenia pracy będzie wyświetlany na mapie w aplikacji mobilnej, widoczny na liście pól po kliknięciu w aktywne pole. Maszyny będą wysyłały dane w czasie rzeczywistym, a możliwość poinformowania innych o zakończeniu pracy na polu ułatwi koordynację działań.
Dzięki tym nowościom, użytkownicy Go Operations Center mogą jeszcze efektywniej zarządzać swoimi gospodarstwami, wykorzystując dane w czasie rzeczywistym do podejmowania lepszych decyzji.
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej? Odwiedź Go Operations Center na stronie John Deere Polska lub skontaktuj się ze swoim dealerem.
źródło: materiały prasowe