środa, 20 października, 2021
spot_img

Znamy finałową czwórkę Pojedynku Smaku

-REKLAMA-spot_img
-REKLAMA-spot_img

Poznaliśmy finalistów Pojedynku Smaku, starcia kulinarnych influencerów o laur najlepszej regionalnej potrawy. Pojedynki oceniali internauci, głosując on-line. Zwycięzca Pojedynku Smaku, organizowanego przez Duda Nasze Polskie zostanie wybrany 17 marca przez ambasadorkę konkursu Ewę Wachowicz.

Czwórka finalistów to influencerzy prowadzący kanały w social mediach: Issabelall – kuchnia wielkopolska, Tysia Gotuje – kuchnia podhalańska, Jedz Pysznie – kuchnia Mazowiecka, Facet w kuchni przy kieliszku – kuchnia żywiecka.

Celem akcji jest promocja polskiej kuchni regionalnej i pokazanie, że do przygotowania lokalnych potraw nie potrzeba wyszukanych produktów czy nadzwyczajnych umiejętności kulinarnych. Na dedykowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl dostępne są inspirujące przepisy autorstwa gotujących influencerów wraz z radami jak je przygotować. Kulinarne popisy można obserwować na: Instagramie: www.instagram.com/duda_naszepolskie oraz na fanpage’u www.facebook.com/DudaNaszePolskie. Twórcy dań udowadniają, że polskie wędliny mogą pełnić główną rolę w daniu, a nie być wyłącznie dodatkiem do kanapek – ogranicza nas tylko wyobraźnia. 

– Pomysły uczestników Pojedynku Smaku na polskie dania są zaskakujące. Uważam,
że zestawienie ze sobą regionów wraz z ich smakami jest świetnym pomysłem. Za każdym razem 
z zaciekawieniem oglądałam kolejne bitwy, które otwierają oczy na kreatywność kulinarną. Inspirujmy się tym! 
– mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.

Dotychczas influencerzy przygotowali między innymi aromatyczny chleb na drożdżach nadziewany kiełbasą żywiecką, roladę śląską z krakowską suchą, a także żywieckie roladki na maśle z dodatkiem kabanosów wieprzowych. Każda para tworzyła dania w oparciu o ten sam produkt marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime i tradycyjne.

– Cała kampania jest strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej inspirujemy konsumentów i budujemy z nimi relacje w przestrzeni wirtualnej. Interaktywna akcja Pojedynek Smaku przebiega zgodnie z założeniami. Formuła konkursu opiera się na rywalizacji z przymrużeniem oka, co sprawia, że dobrze bawią się zarówno influencerzy jak i ich obserwatorzy, głosujący na swoich faworytów. Aktualnie zbliżamy się do 1 000 000 pełnych obejrzeń publikowanych spotów, a sama strona odnotowała ponad 50 000 wejść. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych liczb – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.

Już 17 marca ambasadorka akcji – Ewa Wachowicz, wybierze zwycięzcę ostatecznego starcia Pojedynku Smaku. 

-REKLAMA-spot_imgspot_img
Agro Profil
Magazyn rolniczy Agro Profil tworzony jest przez redaktorów rolników. Praktyczne podejście do problemów jest dla nas najważniejsze.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Śledź nas

23,796FaniLubię
592ObserwującyObserwuj
8,790SubskrybującySubskrybuj

Ostatnie artykuły

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x