Według danych z CEPiK w listopadzie 2023 roku zarejestrowano 352 szt. nowych przyczep rolniczych. Po wrześniu, kiedy to zanotowano tylko 348 rejestracji, to najgorszy tegoroczny wynik. W zeszłym roku w listopadzie zarejestrowano 488 szt. nowych przyczep. Jest to o 136 szt. więcej niż w minionym miesiącu. W sumie od stycznia do listopada 2023 roku zarejestrowano 5818 szt. nowych przyczep rolniczych. Jest to o 1742 szt. mniej niż w tym samym okresie 2022 roku. Wynik ten oznacza spadek rok do roku o 23%.
Na pierwszym miejscu jest marka Pronar z ilością 1920 szt. zarejestrowanych nowych przyczep. Jednak to, aż o 874 szt. mniej niż przed rokiem. Udział rynkowy tego producenta na koniec listopada wynosi 33%. Na drugim miejscu jest marka Metal-Fach z 718 rejestracjami i udziałami 12,3%. Natomiast trzecie miejsce należy do marki Metaltech. Ma ona 8,3% udziałów rynkowych. W sumie zarejestrowano 484 szt. przyczep, które są budowane w Mirosławcu. Marka Wielton z Wielunia zajmuje czwartą pozycję. W sumie zarejestrowanych 438 szt. przyczep, które powstają w Wieluniu. Daje to temu producentowi 7,5% udziałów rynkowych. Pierwszą piątkę zamyka marka Wodziński z 309 szt. zarejestrowanych przyczep.
Udział rynkowy tej marki to 5,3%.Patrząc przez pryzmat regionów z największą liczbą rejestracji to po jedenastu miesiącach 2023 roku, na pierwszym miejscu jest woj. mazowieckie z ilością 823 szt. zarejestrowanych przyczep. Na drugim miejscu jest woj. Wielkopolskie, gdzie zarejestrowano 737 nowych przyczep rolniczych. Na trzecim miejscu jest woj. lubelskie, gdzie pracuje 673 szt. nowo zarejestrowanych przyczep rolniczych.