Po raz pierwszy w Polsce odbyły się targi w wersji online – FERMA online 2021, których głównym organizatorem było DLG Agrofood. Zwiedzający mogli w trakcie działania platformy targowej (1-28 lutego), zapoznać się z ofertą 53 wystawców z kraju i zagranicy, którzy zaprezentowali 104 produkty i usługi dla hodowców bydła, świń i drobiu.
W tym czasie odnotowano 23 803 odsłony, a platformę odwiedziło 7590 unikalnych użytkowników. Odwiedzający mieli okazję, gościć na wirtualnych stoiskach firm za pośrednictwem sieci. Na dedykowanych podstronach mogli znaleźć opis działalności, a także dane kontaktowe, co pozwoliło na poznanie szczegółów dotyczących oferty. Z kolei dedykowane podstrony produktowe zawierały opisy, filmy, zdjęcia i katalogi produktów i usług oferowanych przez wystawców.
Przeniesienie targów do sieci nie spowodowało rezygnacji z konferencji, która zawsze towarzyszyła targom. Wydarzenie transmitowane „na żywo”(w dniach 19-20 lutego) zostało wypełnione prelekcjami specjalistów, którzy poruszyli najistotniejsze, a zarazem aktualne kwestie związane z hodowlą w naszym kraju. W trakcie 2-dniowej konferencji słuchacze wysłuchali 14 prelekcji i 3 paneli dyskusyjnych. Ich tematyka skupiła się wokół opłacalności hodowli, wpływu pandemii na produkcję, potencjale inwestycyjnym oraz zagrożeniach jakie niosą występujące choroby (ASF, ptasia grypa).
Organizatorzy liczą, że kolejna edycja FERMY, będzie mogła odbyć się już w tradycyjnej formie, a zaplanowano ją w dniach 18-20 lutego 2022, w halach EXPO i MOSiR w Łodzi.