Ponad 90 firm z branży hodowlanej przyjedzie do Warszawy do nowego centrum Global Expo, które powstało na dawnych terenach FSO, na „Agro Days. Dni Hodowcy 2019”. Będzie to dla nich okazja, by zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami ułatwiającymi pracę w gospodarstwie, a także pozyskać wiedzę podczas warsztatów i paneli, która pomoże rozwijać im biznes. Ciekawostką będą też unikatowe makiety obiektów inwentarskich wraz z całym wyposażeniem w skali od 1:1. Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 lutego 2019 r. przy ul. Modlińskiej 6D.
- Agro Days to wyjątkowe wydarzenie dedykowane hodowcom bydła, drobiu i trzody chlewnej, które łączy funkcje biznesowe i edukacyjne. Dzięki rozbudowanemu programowi spotkań merytorycznych dostarcza uczestnikom specjalistycznej wiedzy, która ma wesprzeć ich w rozwoju prowadzonej działalności. Poprzednia edycja imprezy zgromadziła 3 tysiące hodowców i 76 wystawców z całego kraju. Mamy nadzieję, że znacznie większe możliwości nowo otwartej hali Global Expo, przyczynią się do tego, że tegoroczna impreza Agro Days będzie rekordowa – mówi Bartosz Sosnowski, wiceprezes zarządu Centrum Targowo-Kongresowego, operatora Global Expo.
Podczas Agro Days 2019 wystawcy będą prezentować najlepsze praktyki z różnych obszarów i etapów hodowli, a także dzielić się swoim doświadczeniem w tym zakresie. Imprezie towarzyszyć będą merytoryczne dyskusje i warsztaty dotyczące rozmaitych aspektów rynku. Eksperci będą rozmawiać m.in. o procesach inwestycyjnych w gospodarstwie, hodowli minimalizującej użycie antybiotyków, systemach IT wspomagających obiekty agro, a także zwyczajach zakupowych Polaków w zakresie produktów mięsnych, nabiału, jaj, w tym zdrowej żywności. Nie zabraknie też dodatkowych atrakcji. Osoby planujące budowę nowych obiektów inwentarskich będą mogły obejrzeć makiety tego typu miejsc wraz z całym wyposażeniem w skali od 1:1. Zaplanowano też konkursy z nagrodami i pokaz gotowania na żywo z MasterChefem.
Nowoczesne centrum Global Expo, gdzie zorganizowane będą Agro Days 2019, mieści się przy najruchliwszym węźle komunikacyjnym Warszawy. Obiekt zapewnia największą w stolicy halę targową pod jednym dachem o wyjątkowych parametrach, wynikających z zachowania funkcjonalności dawnych hal magazynowych FSO. Do dyspozycji organizatorów jest też piętro konferencyjne z salą na eventy i dostępem do sal modułowych, w których odbywać się mogą merytoryczne spotkania. W najbliższym czasie w obiekcie uruchamiane będą kolejne funkcjonalności – restauracja na 300 miejsc i parking dla 1400 aut. Docelowo w ramach obiektu będzie działać też hotel ze 150 pokojami, którym zarządzać ma renomowany partner.
Więcej na www.globalexpo.pl.
Informacja prasowa Centrum Targowo Kongresowe