sobota, 31 października, 2020
- REKLAMA -

Lewiatan stawia na lokalne produkty!

-REKLAMA-
-REKLAMA-

Działające w Polsce sieci handlowe reagują na preferencje polskich klientów doceniających zalety lokalnych produktów rolnych i spożywczych. Do grupy tej dołącza teraz sieć handlowa Lewiatan i rozpoczyna kampanię promocyjną p.n.: „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chce w ten sposób podkreślić, że „lokalność” to również sposób jej działania.

10 tysięcy polskich dostawców

– Kładziemy nacisk na konkrety. W skali kraju współpracujemy dziś z ponad 10.000 polskich dostawców i producentów, a droga produktów od lokalnego producenta do sklepu Lewiatana to średnio 20-50 km – wyjaśnia Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding SA. – Lokalność wynika z naszych wartości i sposobów działania. Podobnie jest wśród naszych franczyzobiorców, którzy w ramach swoich biznesów budują i rozwijają relacje z dostawcami i producentami, wspierają miejscowe inicjatywy, a ich sklepy są często centrum lokalnej społeczności.

Festiwal, publikacje i wsparcie

Celem działań promocyjnych Lewiatana jest natomiast  podkreślanie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego. W ramach kampanii „Wybieram lokalne” sieć planuje organizację cyklu wydarzeń, m.in. Festiwalu Produktów Lokalnych, konkursów, publikację materiałów informacyjnych i edukacyjnych, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie ekspozycji lokalnych produktów w sklepach Lewiatana.

Krajowe korzenie sieci

Jak podkreśla kierownictwo sieci, Lewiatan powstał w 1994 r. z inicjatywy przedsiębiorców jako odpowiedź na napływ do Polski zagranicznych marketów. Obecnie sieć Lewiatan zrzesza 2.100 polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą ponad 3.200 sklepówNajczęściej są to rodzinne firmy. Dostawcy Lewiatana to polscy, mniejsi producenci owoców i warzyw, piekarnie, masarnie. Sieć zapewnia pracę 30.000 pracownikom. Angażuje się też w rozwój lokalnych społeczności i wspiera inicjatywy.

Tekst przygotował: Robert Gorczyński
Źródło i foto: Lewiatan / Wikipedia

Avatar
Agro Profil
Magazyn rolniczy Agro Profil tworzony jest przez redaktorów rolników. Praktyczne podejście do problemów jest dla nas najważniejsze.

Napisz komentarz

Podobne artykuły

Gastro Stypa w Bydgoszczy i pogrzeb polskiego rolnictwa

Wczoraj (29.10) na Starym Rynku w Bydgoszczy odbył się protest pod hasłem "Gastro Stypa". Połączone siły bydgoskich restauratorów oraz rolników z województwa...

Będzie nowa ,,Piątka Kaczyńskiego”?

Jeśli nie będzie rozmów będą protesty – zapowiada Jacek Zarzecki Prezes PZHiPBM Do pojawiających się w mediach zapowiedzi Prawa...

Małgorzata Gośniowska-Kola na czele KOWR

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Grzegorz Puda wręczył wczoraj (29 października br.) w imieniu premiera Mateusza Morawieckiego, dokument potwierdzający powierzenie pełnienia obowiązków...

Śledź nas

18,860FaniLubię to
350ObserwującyObserwuj
4,150SubskrybującySubskrybuj

Ostatnie artykuły

Gastro Stypa w Bydgoszczy i pogrzeb polskiego rolnictwa

Wczoraj (29.10) na Starym Rynku w Bydgoszczy odbył się protest pod hasłem "Gastro Stypa". Połączone siły bydgoskich restauratorów oraz rolników z województwa...

Będzie nowa ,,Piątka Kaczyńskiego”?

Jeśli nie będzie rozmów będą protesty – zapowiada Jacek Zarzecki Prezes PZHiPBM Do pojawiających się w mediach zapowiedzi Prawa...

Małgorzata Gośniowska-Kola na czele KOWR

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Grzegorz Puda wręczył wczoraj (29 października br.) w imieniu premiera Mateusza Morawieckiego, dokument potwierdzający powierzenie pełnienia obowiązków...

Społeczna odpowiedzialność MLEKOVITY – wkrótce kolejny e-sklep

MLEKOVITA, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, już wkrótce uruchomi kolejny sklep internetowy, realizując strategię społecznej odpowiedzialności. W...

Rynek zbóż. Jedna kategoria wywiera presję cenową w skupach

Producenci zbóż mogą być zadowoleni. Od początku jesieni popyt jest coraz większy a co za tym idzie możliwość przecen znikoma. Uciecha spotkała...