środa, 28 lipca, 2021

Znamy finałową czwórkę Pojedynku Smaku

-REKLAMA-spot_img

Poznaliśmy finalistów Pojedynku Smaku, starcia kulinarnych influencerów o laur najlepszej regionalnej potrawy. Pojedynki oceniali internauci, głosując on-line. Zwycięzca Pojedynku Smaku, organizowanego przez Duda Nasze Polskie zostanie wybrany 17 marca przez ambasadorkę konkursu Ewę Wachowicz.

Czwórka finalistów to influencerzy prowadzący kanały w social mediach: Issabelall – kuchnia wielkopolska, Tysia Gotuje – kuchnia podhalańska, Jedz Pysznie – kuchnia Mazowiecka, Facet w kuchni przy kieliszku – kuchnia żywiecka.

Celem akcji jest promocja polskiej kuchni regionalnej i pokazanie, że do przygotowania lokalnych potraw nie potrzeba wyszukanych produktów czy nadzwyczajnych umiejętności kulinarnych. Na dedykowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl dostępne są inspirujące przepisy autorstwa gotujących influencerów wraz z radami jak je przygotować. Kulinarne popisy można obserwować na: Instagramie: www.instagram.com/duda_naszepolskie oraz na fanpage’u www.facebook.com/DudaNaszePolskie. Twórcy dań udowadniają, że polskie wędliny mogą pełnić główną rolę w daniu, a nie być wyłącznie dodatkiem do kanapek – ogranicza nas tylko wyobraźnia. 

– Pomysły uczestników Pojedynku Smaku na polskie dania są zaskakujące. Uważam,
że zestawienie ze sobą regionów wraz z ich smakami jest świetnym pomysłem. Za każdym razem 
z zaciekawieniem oglądałam kolejne bitwy, które otwierają oczy na kreatywność kulinarną. Inspirujmy się tym! 
– mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.

Dotychczas influencerzy przygotowali między innymi aromatyczny chleb na drożdżach nadziewany kiełbasą żywiecką, roladę śląską z krakowską suchą, a także żywieckie roladki na maśle z dodatkiem kabanosów wieprzowych. Każda para tworzyła dania w oparciu o ten sam produkt marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime i tradycyjne.

– Cała kampania jest strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej inspirujemy konsumentów i budujemy z nimi relacje w przestrzeni wirtualnej. Interaktywna akcja Pojedynek Smaku przebiega zgodnie z założeniami. Formuła konkursu opiera się na rywalizacji z przymrużeniem oka, co sprawia, że dobrze bawią się zarówno influencerzy jak i ich obserwatorzy, głosujący na swoich faworytów. Aktualnie zbliżamy się do 1 000 000 pełnych obejrzeń publikowanych spotów, a sama strona odnotowała ponad 50 000 wejść. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych liczb – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.

Już 17 marca ambasadorka akcji – Ewa Wachowicz, wybierze zwycięzcę ostatecznego starcia Pojedynku Smaku. 

-REKLAMA-spot_img
Agro Profil
Magazyn rolniczy Agro Profil tworzony jest przez redaktorów rolników. Praktyczne podejście do problemów jest dla nas najważniejsze.

Napisz komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Podobne artykuły

Śledź nas

22,896FaniLubię
530ObserwującyObserwuj
7,970SubskrybującySubskrybuj

Ostatnie artykuły