piątek, 10 stycznia, 2025

ZNANY INFLUENCER OCZERNIA HODOWCÓW! „Krowy jedzą syf i żyją w syfie”

spot_img

Ostatnie wypowiedzi znanego influencera „Dzikiego Trenera” wywołały burzę w mediach społecznościowych. Jego kontrowersyjne stwierdzenia na temat hodowli krów i jakości mleka spotkały się z ostrą krytyką ze strony rolników.

Syf. Antybiotyki. Drastyczne warunki

„Krowy jedzą syf i żyją w syfie” – te słowa oburzają, zwłaszcza że są całkowicie oderwane od rzeczywistości.

Dziki Trener zarzucił hodowcom, że:

• Krowy są hodowane w drastycznych warunkach,

• Są karmione paszą zamiast trawą, bo ziemia jest za droga,

• Żyją w brudzie i chorują, a rolnicy rzekomo podają im antybiotyki.

Rolnicy nie kryją oburzenia. Podkreślają, że to nie tylko nieprawda, ale również szkalowanie polskiego mleczarstwa, które należy do jednych z najbardziej rygorystycznie kontrolowanych w Europie.

„Zapraszam Dzikiego Trenera na gospodarstwo”

Jedna z rolniczek postanowiła wprost odpowiedzieć influencerowi. W swoim oświadczeniu zaprosiła go na swoje gospodarstwo, aby mógł zobaczyć, jak wygląda rzeczywista opieka nad zwierzętami i jak powstaje mleko najwyższej jakości.

„Niech mi pan powie, która mleczarnia kupiłaby mleko z antybiotykami? Który rolnik ryzykowałby kary finansowe za taki produkt? To niedorzeczne zarzuty!” – napisała w emocjonalnym apelu.

Prawda o hodowlach

Rolnicy z Polski podkreślają, że dobrostan zwierząt jest jednym z kluczowych elementów nowoczesnej hodowli. Krowy mają dostęp do odpowiedniej paszy, przestrzeni i opieki weterynaryjnej. Każda partia mleka jest badana, a wykrycie antybiotyków oznacza surowe konsekwencje finansowe dla rolników.

Warto zadać sobie pytanie – czy takie oskarżenia są próbą promocji własnych produktów kosztem rolników? Nasze Polskie mleczarstwo to duma narodowa, a słowa Dzikiego Trenera, niekoniecznie skierowane w stronę polskich przedsiębiorców wydają się być nieświadomym wpisaniem się w narrację niszczącą rodzimy przemysł mleczarski.

Pokażmy prawdę i szanujmy ciężką pracę rolników, którzy każdego dnia dbają o jakość naszych produktów!

spot_imgspot_img
Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x