poniedziałek, 8 marca, 2021

Warzywne Inspiracje od Bonduelle

-REKLAMA-
-REKLAMA-

Zjawisko tzw. „banner blindness” staje się coraz większym wyzwaniem w efektywnej promocji marek. Dlatego tak ważne jest tworzenie treści z lokowaniem produktu, mających formę odpowiadającą naturalnym oczekiwaniom odbiorców.

W komunikacji marketingowej marek spożywczych, efektywnym narzędziem, przyciągającym świadomą uwagę konsumenta, jest inspirujący, angażujący content kulinarny. Bonduelle – warzywny ekspert od pokoleń, działa na tym polu bardzo aktywnie, prowadząc i rozwijając serwis Warzywne Inspiracje, pełen porad i przepisów, które są praktyczną pomocą dla wszystkich gotujących w domu. W serwisie jest już dostępnych ponad 1000 przepisów, a jego formuła została odświeżona.  

Skuteczna strategia komunikacji musi uwzględniać aktualne i naturalne potrzeby odbiorców. W przypadku produktów spożywczych, taką potrzebą jest atrakcyjny content kulinarny. Większość Polaków regularnie gotuje w domu, z czego wynika ogromne zapotrzebowanie na proste i różnorodne przepisy. Jak podaje agencja Lafudu, ponad 90% gotujących osób świadomie poszukuje inspiracji w Internecie. W samej tylko wyszukiwarce Google miesięczna, średnia liczba zapytań polskich internautów o pomysły na dania osiąga co najmniej 40 milionów. – Nasza marka jest zawsze blisko konsumentów, dlatego dostarczamy im treści, których sami aktywnie poszukują ­­­– mówi Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska. – Serwis Warzywne Inspiracje stanowi użyteczną pomoc, przydatną dla każdego, kto podejmuje się domowego gotowania.

To content o dużej wartości dla odbiorców, gdyż ściśle odpowiada ich naturalnym oczekiwaniom. Ma formę angażującą, inspirującą. Produkty są tu umieszczone w praktycznym kontekście, z pomysłem i określonym sposobem użycia.

Nowa odsłona serwisu

Serwis Warzywne Inspiracje jest prowadzony przez Bonduelle we współpracy ze stałym gronem blogerów kulinarnych. Jest odwiedzany ponad 3 mln razy w ciągu roku. Wielką satysfakcję daje nam rosnąca popularność serwisu, jak również przekroczenie magicznej liczby tysiąca przepisów w nim zamieszczonych – podkreśla Anna Telakowiec. Przepisy z serwisu wspierają komunikację marki w innych kanałach digital: na Facebooku oraz w aplikacji przepisowej Fooder. 

Teraz serwis jest dostępny w nowej odsłonie. Został odświeżony wizualnie, dodane też zostały kolejne sekcje, pozwalające prezentować dania w różnorodnych kontekstach. Stworzona również została sekcja z poradami, umożliwiająca prezentację treści edukacyjnych dla konsumentów.

Źródło: informacja prasowa

-REKLAMA-
Avatar
Agro Profil
Magazyn rolniczy Agro Profil tworzony jest przez redaktorów rolników. Praktyczne podejście do problemów jest dla nas najważniejsze.

Napisz komentarz

Dodaj odpowiedź

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Podobne artykuły

ARiMR wzywa do uzupełnień dokumentacji!

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa prosi rolników o niezwłoczne skompletowanie wymaganej dokumentacji, w tym szczególnie niezbędnych opinii, zaświadczeń i decyzji wydawanych przez organy administracji...

W ciągu dnia pogodnie [POGODA]

Po zachodzie słońca chmury będą się bardzo szybko rozpraszać. Wiatr osłabnie a to oznacza duży spadek temperatury. Nad ranem między Suwałkami a Kętrzynem może...

Internetowe urzędy dla rolnika

Cyfrowe "paszporty" żywności, System satelitarnego monitorowania upraw rolnych (S2MUR) i Cyfrowa transformacja administracji 2.0 (w tym platforma eRolnik)  – to systemy wdrażane przez Ministerstwo Rolnictwa...

Śledź nas

21,298FaniLubię to
395ObserwującyObserwuj
6,820SubskrybującySubskrybuj

Ostatnie artykuły