środa, 9 października, 2024
spot_img

Kradł dostarczany z cukrowni do kontrahentów cukier

spot_img

Dla niektórych cukrowa gorączka się nie skończyła. W miniony wtorek współwłaścicielka jednej z działających na terenie powiatu zamojskiego firm transportowych powiadomiła policjantów, że prawdopodobnie jeden z jej pracowników dokonał kradzieży przewożonego towaru. Jak się okazało, elementem kradzieży był cukier i to w niemałej ilości bo aż 700 kg.

Fałszował wagę pojazdu i odsypywał nadwyżkę cukru dla siebie

Zawiadomienie dotyczyło kradzieży cukru, który firma zgłaszającej przewoziła z cukrowni do kontrahentów. Policjanci ustalili, że pracownik dokonywał kradzieży fałszując wagę pojazdu podczas tarowania samochodu przed załadunkiem cukru. W schowku ciężarówki przewoził wypełnione wodą plastikowe beczki zwiększając tym tarę samochodu. Tak załadowany samochód był ważony przed załadunkiem towaru. W momencie załadunku nieuczciwy pracownik wylewał wodę z beczek. Tym samym w miejsce wagi wylanej wody wchodziła waga ładowanego cukru. Powstałą w ten sposób nadwyżkę ładunku odsypywał.

700 kg cukru chował w workach na posesji

 Podejrzenie padło na zatrudnionego w firmie zgłaszającej 56-letniego mieszkańca gminy Łabunie, który przewoził towar. Jak się okazało mężczyzna skradziony w ten sposób cukier przechowywał na posesji w gminie Miączyn. Pojechali tam mundurowi z Miączyna i w czasie przeszukania odnaleźli kilka worków tego produktu. Podejrzany o kradzież 56-latek został zatrzymany i trafił do policyjnego aresztu, gdzie usłyszał zarzuty. Na jaw wyszło, że 56-latek kradł towar kilka razy zabierając łącznie ponad 700 kilogramów cukru. Ze swojego postępowania mężczyzna wytłumaczy się przed sądem. Kradzież cudzego mienia zagrożona jest karą pozbawienia wolności do lat 5.

źródło: zamosc.policja.gov.pl/

spot_imgspot_img
Maria Chmal
Maria Chmal
Maria Chmal jest absolwentką ogrodnictwa na Uniwersytecie Przyrodniczym, specjalizującą się w content marketingu. Z pasją popularyzuje wiedzę na temat rolnictwa ekologicznego, ekonomii rynków oraz innowacji w produkcji żywności. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych, skutecznie zwiększa świadomość społeczną na temat znaczenia rolnictwa. Jej misją jest edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonego rolnictwa oraz wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowego i ekologicznego stylu życia.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x