sobota, 12 października, 2024
spot_img

Agrochemiczne spółki zależne od japońskiego koncernu Sumitomo Corporation rozwijają globalną tożsamość marki

spot_img

Należące do Sumitomo Corporation spółki rolnicze: Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro – wprowadza nową identyfikację. Celem tego typu działań jest ujednolicenie globalnej obecności firmy, w tym jej krajowych spółek zależnych, które ze względu na obowiązujące dotychczas prawa własności intelektualnej działają pod różnymi nazwami. W ramach ujednolicenia wszystkie spółki grupy wprowadzają nowe spójne logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy.

Sumitomo Corporation prowadzi działalność rolniczą od ponad 40 lat, wspierając rozwój produkcji rolnej. Nowa, ujednolicona, globalna tożsamość marki odzwierciedla nową misję koncernu skupiającą się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego rolnictwa i byciu blisko producentów rolnych.

Hasło będące wspólną nową misją brzmi „Rozwijajmy to, co wspiera produkcję rolną„, natomiast wizja firmy – „Blisko rolników, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rolnictwa”.

Nowe logo firmy

Nowe logo grupy ma kształt koła symbolizującego globalną obecność firmy, współpracującej z rolnikami na całym świecie. Kolor pomarańczowy nawiązujący do barwy słońca odzwierciedla działania grupy na rzecz dobrej przyszłości. Zielony liść obrazujący życie, podkreśla skupienie firmy na rolnictwie, zaangażowanie w ochronę środowiska oraz dostarczanie produktów rolniczych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju. Wolne przestrzenie na kole symbolizują otwartość i gotowość do rozwijania firmy, nawiązywania nowych relacji oraz opracowywania rozwiązań technologicznych odpowiadających na różnorodne.

W 2020 roku Summit Agro Group otworzyło dział firmy –  Global Business Development (GBD), którego rola polega na rozszerzaniu portfolio produktów grupy poprzez współpracę spółek znajdujących się w różnych regionach świata. Do zadań GBD należy również rozszerzanie palety rozwiązań biologicznych, między innymi w ochronie roślin. W uzupełnieniu informacji prasowej opublikowanej przez Sumitomo Corporation 7 września b.r. Takashi Tanaka, Dyrektor Generalny Działu Rolnictwa mówił: Wierzymy, że rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi i staramy się przyczyniać do poprawiania jakości produkcji rolnej. Zmiana i ujednolicenie wizerunku marki ma na celu dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej,  pozwoli nam komunikować się  w jednolity sposób  z naszymi pracownikami, partnerami biznesowymi a przede wszystkim z naszymi klientami czyli rolnikami z całego świata.

spot_imgspot_img
Agro Profil
Agro Profil
Magazyn rolniczy Agro Profil tworzony jest przez redaktorów rolników. Praktyczne podejście do problemów jest dla nas najważniejsze. Agro Wydawnictwo powstało w styczniu 2016 roku i od tego czasu regularnie przekazuje polskim rolnikom wiedzę ułatwiającą prowadzenie nowoczesnego gospodarstwa. Każdego roku Magazyn Agro Profil uczestniczy w wielu wydarzeniach branżowych - między innymi Agro Show, Agro Tech Kielce, Polagra Premiery, Agro-Park, Targi Książki i wielu innych. Wydawnictwo współpracuje z wieloma pracownikami naukowymi takich placówek jak np. Instytut Ochrony Roślin, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu czy też Politechniki Bydgoskiej.

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Strefa wiedzy

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x