Należące do Sumitomo Corporation spółki rolnicze: Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro – wprowadza nową identyfikację. Celem tego typu działań jest ujednolicenie globalnej obecności firmy, w tym jej krajowych spółek zależnych, które ze względu na obowiązujące dotychczas prawa własności intelektualnej działają pod różnymi nazwami. W ramach ujednolicenia wszystkie spółki grupy wprowadzają nowe spójne logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy.
Sumitomo Corporation prowadzi działalność rolniczą od ponad 40 lat, wspierając rozwój produkcji rolnej. Nowa, ujednolicona, globalna tożsamość marki odzwierciedla nową misję koncernu skupiającą się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego rolnictwa i byciu blisko producentów rolnych.
Hasło będące wspólną nową misją brzmi „Rozwijajmy to, co wspiera produkcję rolną„, natomiast wizja firmy – „Blisko rolników, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rolnictwa”.
Nowe logo firmy
Nowe logo grupy ma kształt koła symbolizującego globalną obecność firmy, współpracującej z rolnikami na całym świecie. Kolor pomarańczowy nawiązujący do barwy słońca odzwierciedla działania grupy na rzecz dobrej przyszłości. Zielony liść obrazujący życie, podkreśla skupienie firmy na rolnictwie, zaangażowanie w ochronę środowiska oraz dostarczanie produktów rolniczych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju. Wolne przestrzenie na kole symbolizują otwartość i gotowość do rozwijania firmy, nawiązywania nowych relacji oraz opracowywania rozwiązań technologicznych odpowiadających na różnorodne.
W 2020 roku Summit Agro Group otworzyło dział firmy – Global Business Development (GBD), którego rola polega na rozszerzaniu portfolio produktów grupy poprzez współpracę spółek znajdujących się w różnych regionach świata. Do zadań GBD należy również rozszerzanie palety rozwiązań biologicznych, między innymi w ochronie roślin. W uzupełnieniu informacji prasowej opublikowanej przez Sumitomo Corporation 7 września b.r. Takashi Tanaka, Dyrektor Generalny Działu Rolnictwa mówił: Wierzymy, że rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi i staramy się przyczyniać do poprawiania jakości produkcji rolnej. Zmiana i ujednolicenie wizerunku marki ma na celu dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej, pozwoli nam komunikować się w jednolity sposób z naszymi pracownikami, partnerami biznesowymi a przede wszystkim z naszymi klientami czyli rolnikami z całego świata.