czwartek, 4 marca, 2021

CNH Industrial Aftermarket Solutions pracuje intensywnie by zapewnić ciągłość działań

-REKLAMA-
-REKLAMA-

CNH Industrial Aftermarket Solutions oraz marki Case IH, STEYR i New Holland Agriculture, podejmują dodatkowe kroki, aby zapewnić wysoką jakość obsługi Dealerów oraz klientów podczas trwania epidemii COVID-19.

Dział CNH Industrial Aftermarket Solutions pracuje intensywniej niż kiedykolwiek, aby zapewnić ciągłość działań związanych z obsługą części w obecnej sytuacji. Naszym celem  i priorytetem jest realizacja potrzeb klientów, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zdrowia wszystkich zaangażowanych w ten proces osób. Mając to na uwadze, ważne jest, aby zapoznać się z poniższymi kluczowymi działaniami jakie zostały podjęte:

  • Europejskie magazyny działają jak dotychczas, przestrzegając wytycznych wprowadzonych przez lokalne rządy dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa. W nieco odmiennej sytuacji pozostaje jedynie magazyn w Modenie, który aktualnie koncentruje się tylko na obsłudze zamówień „pilnych”. Zwiększymy wydajność magazynu w Modenie w nadchodzących tygodniach, jeśli tylko pozwoli na to sytuacja związana z COVID-19.
  • Transport części działa jak dotychczas. W większości przypadków nie ma opóźnień w porównaniu z normalnym czasem dostawy, jedynie we Francji, wczesne dostawy (przed 8 rano) zostały zawieszone. Dostawy drogą lotniczą na terenie Europy zostały zwiększone, aby zagwarantować krótki czas oczekiwania.
  • Działy Dealer Parts Support oraz Sprzedaży i Marketingu pracują zdalnie, aby zapewnić taki sam poziom usług i wsparcia jak dotychczas. Dzięki rozwiązaniu jakim jest praca zdalna wszyscy pracownicy i współpracownicy chronią swoje zdrowie.
  • Punkty Dealerskie pozostają otwarte. Gdzie tylko jest to możliwe, dla klientów, którzy potrzebują wsparcia dedykowani pracownicy są dostępni pod telefonem.
  • Nasz Dział Wsparcia Technicznego pracuje zdalnie, aby efektywnie wspierać Dealerów i Klientów, zwłaszcza w czasie rozpoczęcia sezonu na terenie całej Europy.

https://agroprofil.pl/p/prenumerata-magazynu-agroprofil-12miesiecy/

W sprawie działań serwisowych jesteśmy gotowi wspierać Dealera i Klienta w terenie, przestrzegając wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.

Stacjonarne szkolenia techniczne zostały obecnie zawieszone. W to miejsce zapewniamy wiele kursów i szkoleń online dostępnych na WebAcademy. Organizowane są wirtualne sesje szkoleniowe, aby mechanicy pozostawali na bieżąco oraz nabywali nową niezbędną wiedzę techniczną.

Istotnym jest, aby pamiętać, że głównym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych stron: pracowników, dealerów , partnerów biznesowych i naszych klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowego wysokiego poziomu usług.

Dziękujemy Ci za Twoją pracę i wysiłki jakie podejmujesz każdego dnia w tej kryzysowej sytuacji.

-REKLAMA-
Avatar
Agro Profil
Magazyn rolniczy Agro Profil tworzony jest przez redaktorów rolników. Praktyczne podejście do problemów jest dla nas najważniejsze.

Napisz komentarz

Podobne artykuły

De Heus wykupił Golpasz

Z początkiem marca br. zaszła duża strukturalna zmiana na rynku produkcji i sprzedaży pasz. Stało się tak za sprawą zakupu całościowego pakietu udziałów firmy Golpasz...

Akcja „Budujemy populację owadów zapylających” powraca

W sezonie 2021 firma Sumi Agro Poland rusza z kampanią  „Budujemypopulację owadów zapylających”. Tym razem w nowej odsłonie. W ramach kampanii firma przygotowała m.in. 1100...

Wiosenne odżywianie zbóż

Kończy się zima. To ostatni moment, by przyjrzeć się oziminom i podjąć ostateczną decyzję co do wyboru wiosennego systemu nawożenia azotem. Warto zainwestować w...

Śledź nas

21,252FaniLubię to
395ObserwującyObserwuj
6,410SubskrybującySubskrybuj

Ostatnie artykuły