czwartek, 28 marca, 2024
spot_img

Dzięki graniu w Farming Simulator kupił ziemię uprawną wartą 1,8 miliona dolarów

spot_img

Kto kupuje ziemię uprawną za 1,8 miliona dolarów za pieniądze z gier wideo? Grant Hilbert zawsze wiedział, że chce być farmerem, ale pomyślał, że będzie musiał przepracować 20 lub 30 lat w innym zawodzie, aby pozwolić sobie na zakup ziemi. Okazało się, że potrzebował zaledwie sześciu lat grania w gry wideo, by spełnić swoje marzenia.

zdj:agweb.com autor: Clinton Griffiths

Sukces zbudowany na Farming Simulator. Wszystko zaczęło się od pasji

Hilbert i jego przyjaciel założyli kanał The Squad w 2014 roku, kiedy byli w 10. klasie, najpierw grając w różne popularne gry wideo. Po kilku miesiącach The Squad stał się jednoosobowym show, w którym Hilbert rozdawał mnóstwo cyfrowych treści rolniczych. Krótko mówiąc, Hilbert filmował siebie podczas grania w wirtualną farmę i udostępniał materiał filmowy publiczności za pośrednictwem swojego kanału na YouTube. 

„Wiedziałem, że w YouTube są duże możliwości biznesowe. Osobiście nigdy nie byłem wielkim obserwatorem YouTube i nie miałem wielkiego planu. Po prostu wiedziałem, że jeśli masz wystarczająco dużo wyświetleń, możesz zarabiać na życie w pełnym wymiarze godzin. Kluczem było rozpoznanie, co ludzie chcą oglądać, a Farming Simulator przyciągnął uwagę widzów YouTube. Idealnie współgrało to z moją pasją do rolnictwa”.

Hilbert stworzył świat fantazji o rolnictwie

Kiedy Hilbert poszedł na studia w 2016 roku miał 30 000 obserwujących. W tym samym czasie pojawiła się  nowa wersja Farming Simulator i Hilbert co pozwoliło młodemu studentowi na dalszy rozwój kanału. Hilbert brał udział w zajęciach na od około 8:00 do 14:00, kręcił filmy po południu, a następnie montował i publikował je każdej nocy. To już nie była garstka subskrybentów co tydzień, lecz spora społeczność, która przynosiła coraz więcej odsłon kanału. Wyświetlenia otworzyły YouTube drzwi do prawdziwych pieniędzy. 

 „Wszystko koncentrowało się na tworzeniu filmów na YouTube, a następnie w wolnym czasie szukaniu innych możliwości biznesowych oraz uczeniu się z książek i podcastów, jak efektywniej lokować kapitał. Moi przyjaciele uważali, że to trochę dziwne, ponieważ starałem się trzymać z dala od imprezowania i czegokolwiek, co marnowałoby zbyt dużo czasu. Chodziło o priorytety”.

Hilbert stworzył świat fantazji o rolnictwie, pozwalając graczom modyfikować cyfrową farmę. Polne tory, budownictwo, pojazdy NASCAR, ciężarówki Chevy, ładowarki General Lee Dodge, lawety i inne elementy stały się furtką do sukcesu dla filmów Hilberta na YouTube – a publiczność oszalała.

Wyświetlenia z grania w Farming Simulator otworzyły drzwi do prawdziwych pieniędzy

Podczas drugiego roku studiów, Hilbert ​​uświadomił sobie, że posiadanie ziemi uprawnej jest w zasięgu jego możliwości. Dochód, jaki uzyskał, oparty na poglądach i wskaźnikach, otworzył prawdziwą drogę do zakupu ziemi.

„YouTube płaci w zależności od tego, kogo i ile osób przyciągniesz, a wszystko kręci się wokół Twojego CPM (koszt 1000 wyświetleń)” — wyjaśnia Hilbert. „Zasadniczo płacą ci, mnożąc wyświetlenia przez CPM. W ciągu dwóch do trzech tygodni, jeśli masz szczęście, ten sam film może osiągnąć od 500 000 do ponad 1 miliona wyświetleń. Moja liczba wyświetleń stale rosła, potrafiłem uzyskać od 50 000 do 100 000 wyświetleń w ciągu zaledwie 24 godzin za pomocą jednego filmu.”.

Dokładnie w dniu ukończenia studiów w 2020 roku, jego lista subskrybentów przekroczyła siedem cyfr. 

zdj:agweb.com autor: Clinton Griffiths

Od rolnictwa w grach wideo do prawdziwej uprawy roli

Hilbert swoją pierwszą farmę kupił zaraz po ukończeniu studiów. Później kupił jeszcze dwie farmy na tym samym obszarze w południowym powiecie Poweshiek i północnym powiecie Mahaska, niedaleko Montezumy. Wszystkie trzy działki o łącznej powierzchni około 250 akrów kosztowały łącznie ponad 1,8 miliona dolarów. Jak sam przyznał, udało mu się to w dużej mierze z wyświetleń z grania w Farming Simulator. 60 procent zaliczki na zakup ziemi pochodziło z filmów, a 40 procent z inwestycji w bitcoina.

Obecnie Hilbert wraz z bratem na niedawno nabytej ziemi uprawiają kukurydzę i soję. Bracia posadzili swoje pierwsze plony wiosną 2021 r., a Hilbert opisał podróż po farmie na drugim kanale YouTube, zatytułowanym Grant Hilbert. W ciągu kilku miesięcy drugi kanał YouTube przekroczył 100 000 subskrybentów. Po raz kolejny młody chłopak przewidział, jakich treści rolniczych domagają się widzowie. 

„Na moim osobistym kanale YouTube widzowie chcą poznać prawdziwą rolniczą rzeczywistość — wszystkie sukcesy i porażki związane z uprawą roślin. Staram się to wszystko pokazać”.

Młody farmer nie spoczywa na laurach. Wypuścił swoją wersję symulatora farmy

Rok przed początkiem działalności rolniczej Hilbert założył firmę programistyczną SquadBuilt Inc., której celem była duża gra symulacyjna rolnictwa, American Farming. Gra zadebiutowała w czwartym kwartale 2022 r. i koncentruje się wyłącznie na amerykańskim rolnictwie — amerykańskich gospodarstwach rolnych, amerykańskich miastach, amerykańskich markach, hodowlach od krów cieląt, prosiąt itd. Z pewnością zyska grono wiernych fanów. A czy wy znaliście historię Granta Hilberta? A może mieliście okazję oglądać jego filmy? Dajcie znać w komentarzach!

źródło: agweb.com

Napisz komentarz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Bieżący Agro Profil

spot_img

Śledź nas

Ostatnie artykuły

Pogoda dla rolników

0
Would love your thoughts, please comment.x